Servicedesk

Voor vragen of problemen met uw automatisering staat de CST servicedesk voor u klaar.
De servicedesk is telefonisch én online bereikbaar.

Onze deskundige servicedeskmedewerkers beantwoorden uw vragen en lossen uw problemen en storingen zo snel mogelijk op. Als het mogelijk is meteen telefonisch, of op afstand.

Lukt dit niet dan komt er zo snel mogelijk iemand bij u langs, volgens de gemaakte afspraken.
Alle meldingen en storingen registreren wij met een ticket in de Online Servicedesk. U kunt hier online uw tickets bekijken, aanpassen en toevoegen en de actuele status zien. Na uw melding ontvangt u een e-mail ter bevestiging,
na afhandeling ontvangt u een voortgangsrapportage per e-mail.


Onze servicedesk;
  • Lost 98% van de meldingen in het eerste telefoongesprek op
  • Heeft geen wachtrij en keuzemenu's
  • Is Op werkdagen te bereiken tussen 08.00 en 17.00 uur
  • Is 24/7 beschikbaarheid voor calamiteiten
  • Bied remote ondersteuning
  • Heeft Gekwalificeerde medewerkers
  • Doet er alles aan om u probleem op te lossen

  • Neem contact met ons op, om de mogelijkheden voor uw organisatie te bespreken.